پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229062
گسترش فولاد سخت مي‌بازد/ کاميابي‌نيا تيم ملي را از دست مي‌دهد
تاریخ انتشار : 1396/10/28 09:58:34
نمایش : 1723
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه داستان مهدي طارمي برايش تمام شده است، از جريمه کمال کاميابي‌نيا خبر داد و گفت: اين بازيکن تيم ملي را از دست مي‌دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز در هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر که بعدازظهر امروز در سازمان ليگ فوتبال ايران برگزار شد، گفت: در ابتداي صحبت هايم مي خواهم به ملت ايران بابت حادثه اي که براي نفتکش ايراني پيش آمد تسليت بگويم. زندگي همچنان جاري است.

وي افزود: گسترش نسبت به نيم فصل تغييرات زيادي داشته است. آنها با مربي جديد خودشان نتايج خوبي هم گرفته اند. تيم گسترش خيلي سخت مي بازد اما به دنبال بازي خوب و برد شيرين هستيم تا پيروزي مقابل سياه جامگان در هفته قبل را شيرين تر کنيم.

سرمربي پرسپوليس درباه شرايط تيمش تصريح کرد: متاسفانه کمال کاميابي نيا را به دليل مصدوميت و محروميت نداريم. محسن ربيع خواه هم که محروم است. کاميابي نيا به خاطر بي احتياطي اش مصدوم شد. خوشبحتانه احمد نوراللهي بازگشته است و او را مي توانيم بازي دهيم. ما در هر بازي براي بردن و بردن پيش مي رويم. اطمينان دارم هوادارانمان باز هم ما را تشويق مي کنند. از آنها مي خواهم با تعداد هرچه بيشتر در بازي هايمان شرکت کنند.

برانکو ايوانکوويچ در پاسخ به اين سئوال که آيا اميد عاليشاه پس از بازگشت از خدمت سربازي به پرسپوليس باز مي گردد؟ گفت: درباره عاليشاه اطلاعات دقيق و رسمي ندارم. تا جايي که من مي دانم او بازيکن ما است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که آيا امکان دارد با کاميابي نيا به خاطر بي احتياطي اش برخورد شود؟ اظهار داشت: موافقم که او بي احتياطي کرده است. بازيکن حرفه اي مسئوليت دارد و مراقب سلامتي اش باشد. بازيکن بايد هميشه مراقب خودش باشد. با اين حساب کاميابي نيا حداقل يک ماه خارج از تيم خواهد بود. او بيشتر از بقيه به خودش ضربه زد. اين بازيکن پاداشش را از دست خواهد داد و تيم ملي را هم از دست مي دهد. طبيعي است جريمه در انتظار کاميابي نيا خواهد بود.

برانکو  درباره اردوهاي هفتگي تيم ملي فوتبال ايران گفت: آقاي کي روش براي آمادگي تيم ملي برنامه ريزي کرده است. من الان مي گويم و پارسال و دوسال پيش هم گفتم که پرسپوليس در هر شرايطي به تيم ملي کمک مي کند. طبيعي است براي هر بازيکني حضور در اردوي تيم ملي افتخار است. براي هر باشگاهي هم افتخار است که بازيکن زياد ي در تيم ملي داشته باشد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سئوالي مبني بر انتقال مهدي طارمي به الغرافه قطر هم گفت: برايم  داستان طارمي تمام شده است و نمي دانم چرا مدام اين موضوع را مطرح مي کنند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html